Allahın hakimiyyət vədində ölçü irq deyil, saf imandır
Bəzi yəhudilər Tövratda hakim olacaq
birliyin yəhudi irqi olduğunu iddia edirlər.
Ancaq axır zamanda reallaşacaq haqq din
əxlaqının hakimiyyəti nəsil üstünlüyü ilə
deyil, iman və əxlaq üstünlüyü ilə olacaq.
Hazırki dövrdə yəhudilərin böyük qisminin
belə imana və din əxlaqını dünyaya hakim
edəcək əxlaqi üstünlüyə malik olmadıqları
aydın görünür. (İçlərindən Allaha səmimi
iman edənlərdən başqa). Məlumdur ki,
Tövratda bəhs edilən və hakimiyyət vəd
olunan birliyin xüsusiyyətlərinə kim
sahibdirsə, Allah din əxlaqının
hakimiyyətinə onları vəsilə edəcək. Başqa
cür desək, din əxlaqını hakim edəcək olanlar:
səmimi olaraq iman edən, Allahdan qorxan,
Allahın bildirdiyi əxlaqı qoruyan, könüldən
təslim olan, şəfqəti, mərhəməti və sevgini
yaşayan möminlərdir. Hakimiyyət bir
cəmiyyətə və ya bir irqə deyil, səmimi
möminlərə vəd edilmiş bir müjdədir.
Bir insanın yalnız yəhudi qövmündən olduğu
üçün özünə hakimiyyət vəd edildiyini
düşünməsi isə çox böyük səhv olar. Önəmli
olan bir kimsənin yəhudi olub olmaması deyil,
Allaha, din əxlaqına və peyğambərlərə olan
bağlılığı, sədaqəti, itaəti və
təslimiyyətidir. Bir insan Allahın varlığını
qəbul etmirsə və ya Allahın qüdrətini lazımi
kimi təqdir edə bilmirsə, dinə inanmırsa,
yaxud da din əxlaqını tam mənası ilə
yaşamırsa və peyğəmbərlərə inanıb onların
mübarək sünnələrini davam etdirmirsə, bu
insanın hansı irqə və ya nəslə mənsub
olduğunun bir mənası yoxdur. Allaha
inanmayan, Ona könüldən təslim olmayan bir
kimsənin hz. İbrahimin, hz. Yaqubun, hz.
Musanın nəslindən olması bir məna kəsb etməz,
çünki bu insan mübarək peyğəmbərləri rədd
etmişdir. Bir kimsənin iman sahibi olmadan
yalnız peyğəmbərlər nəslindən gəlməsi o
şəxsi mübarək etmir. Hz. İbrahimi, hz.
İshaqı, hz. Yaqubu və hz. Musanı qəbul
etməyən, Allahı sevməyən, Allahdan qorxmayan
bir insanın hansı nəsildən gəldiyinin Allah
qatında bir əhəmiyyəti yoxdur. Allah Quranda
insanı dəyərli edən tək ölçünün təqva
olduğunu bildirmişdir:
Ey insanlar! Biz sizi bir kişi və bir qadından yaratdıq. Sonra bir-birinizi tanıyasınız deyə, sizi xalqlara və qəbilələrə ayırdıq. Allah yanında ən hörmətli olanınız Allahdan ən çox qorxanınızdır. Həqiqətən, Allah biləndir, xəbərdardır. (Hucurat surəsi, 13)
Bir başqa ayədə isə təqva sahibləri üçün belə buyurulur:
Bunlar sənə vəhy etdiyimiz qeyb
xəbərlərindəndir. Bundan qabaq onları
nə sən, nə də ümmətin bilirdi. Səbr et.
Həqiqətən, (gözəl) aqibət müttəqilərindir! (Hud
surəsi, 49)
Təqva sahibi olanlar: Allah yolunda səmimi
səy göstərərək nəticəsini Allahdan ümid edən,
Allahın rızasından başqa bir qarşılıq
gözləməyən, canını və malını Allaha satan,
Allahdan şiddətlə qorxan və Allahı eşqlə
sevən kimsələrdir. Haqq din əxlaqının
hakimiyyəti üçün Allahın varisləri də
onlardır.
Goründüyü kimi, Allahın hakimiyyət vədindəki
əsl ölçü səmimi imandır. Tövratda nəzərdə
tutulan yalnız müəyyən bir qövmdən olmaq
deyil. Müsəlman olan, yəni Allaha təslim
olan və Allaha şirk qoşmadan səmimi inanan
kimdirsə, Tövratda bəhs edilən
israiloğulları qövmü də odur. Başqa
sözlə, "israiloğulları" "müsəlman (Allaha
təslim olmuş)" olmağın digər adıdır. Allahın
hakimiyyət vəd etdiyi birlik "Nur" surəsinin
55-ci ayəsində bildirildiyi kimi, bu
xüsusiyyətlərə sahib olacaq:
1.Allaha iman etmək
Allahın vəd etdiyi hakimiyyət bu cür birliyə
aiddir. Yoxsa israiloğulları nəslindən olub
dindar olmayan bir qövmün dünyaya hakim
olması gözlənilə bilməz.
Digər tərəfdən şərt olaraq saf irq
axtarılması da məqbul bir iddia deyil. Çünki
tarix boyunca bir-birinə çox yaxın
məkanlarda yaşayan nəsillərin kəskin bir
şəkildə bir-birlərinə qarışmadan davam
etmələri mümkün deyil. Dolayısı ilə, hz.
İbrahimin oğulları olan hz. İshaq və hz.
İsmailin nəsillərinin qarışmaması da
imkansızdır. Nəzərdə tutulanın nəsil deyil,
əqidə birliyi olduğu açıqdır.
Necə ki, Tövratın "Yaradılış" hissəsində hz.
İshaqın oğlunun hz. İsmailin qızı ilə
evləndiyi bildirilir. (Yaradılış, 28:7-10).
Tövratda bildirilən bu hal nəsillərin daha
əvvəldən qarışa bildiyinə açıq bir nümunədir.
Qaldı ki, yaxın bölgələrdə yaşayan hz. İshaq
və hz. İsmailin nəsilləri hz. İbrahimin
oğulları kimi hərtərəfli qohumdurlar. Bu
halda, hz. İshaqın nəslinin heç bir
qarışıqlıq olmadan bu günə qədər gəldiyi,
yəhudilərin də bu "saf" irqdən olduqları
iddia edilə bilməz. Dolayısı ilə, din
əxlaqını hakim edəcəyi xəbər verilən birlik
hər hansı bir nəsil və ya irq deyil, hz.
İbrahimin haqq dinini, yəni "İslam" dinini
hakim edəcək olan birlikdir.
Həmçinin Allah Quranda bütün elçilərin tək
bir nəsil olduqlarını
bildirir.
Allah Adəmi, Nuhu,
İbrahim övladını və
İmran ailəsini aləmlər üzərində seçilmiş
etdi. Onlar biri digərindən törəmiş bir
nəsil idilər. Allah eşidəndir, biləndir!
(Ali-İmran surəsi, 33-34)
Allah "Ənam" surəsində də bir-birlərinin
nəslindən gələn elçilərdən bəhs edir:
İman gətirib
imanlarını zülmə qatışdırmayanlar
əmin-amanlıqdadırlar. Haqq yola yönəlmişlər
də onlardır! Bu bizim İbrahimə öz tayfasına
qarşı verdiyimiz dəlildir. Biz istədiyimiz
şəxsi dərəcə-dərəcə yüksəldərik. Şübhəsiz ki,
Rəbbin hikmət sahibi, elm sahibidir. Biz
İshaqı və Yəqubu Ona əta etdik. Onların hər
birini hidayətə çatdırdıq. Bundan əvvəl Nuhu
və onun nəslindən olan Davudu, Süleymanı,
Əyyubu, Yusifi, Musanı və Harunu da hidayətə
qovuşdurmuşduq. Biz yaxşı iş görənləri belə
mükafatlandırırıq. Zəkəriyyanı, Yəhyanı,
İsanı, İlyası da. Onların hamısı
əməlisalehlərdən idi. Biz həmçinin İsmaili,
Əlyəsəni, Yunisi və Lutu da (hidayətə
qovuşdurduq) və onları aləmlərdən üstün
tutduq. Biz onların atalarından,
nəsillərindən və qardaşlarından da (bir
qismini hidayətə çatdırdıq), onları seçdik
və düz yola yönəltdik. (Ənam surəsi,
82-87)
Bütün peyğəmbərlər bir-birinin nəslindən
gəlir. Hz. Yaqubun, hz. Süleymanın və ya hz.
Davudun nəslindən bəhs edilərkən hz.
İbrahimin nəsli nəzərdə tutulur və
hakimiyyət peyğəmbərlər nəsli olan hz.
İbrahimə vəd edilir. Peyğəmbərimiz hz.
Muhəmməd (s.ə.v) də bu mübarək nəsildəndir.
Hz. Mehdi də hədislərdə ifadə edildiyinə
görə bu nəsildən gəlir. Xalq arasında bu
nəsildən gələnlərə "seyid" deyilir. Hz.
Mehdi də seyid olacaq. Peyğəmbərimizin (s.ə.v)
hədislərində mövzu ilə əlaqədar belə
bildirilir:
Qiyamətin qopması üçün əgər bir gün belə
qalmış olsa, Allah mənim əhli-beytimdən (nəslimdən)
bir şəxsi (hz. Mehdini) göndərəcək. (Sünəni-Əbu
Davud, 5/92)
Mənim əhli-beytimdən bir şəxs (hz. Mehdi)
bütün dünyaya hakim olana qədər günlər və
gecələr bitməz. (Ən-Nəcmus-Sakıb, Ukaylı)
- Yaşadığımız axır zaman və Mehdi (ə.s.) müjdəsi
- Mehdinin (ə.s.) çıxışı bütün müqəddəs kitablarda müjdələnir
- Hz. İbrahimin hənif dininə tabe olmaq
- Axır zamanda dünyaya din əxlaqı hakim olacaq
- Yəhudilərin “Məsih”, müsəlmanların “Mehdi” olaraq gözlədikləri eyni mübarək şəxsdir
- Yəhudi qaynaqlarında hz. İbrahimin nəslinə vəd edilən hakimiyyət və Mehdinin (ə.s.) hz. İbrahimin nəslindən olması
- Tövratda hakimiyyət vəd edilən birliyin xüsusiyyətləri
- Tövratda israiloğulları kimi xitab edilən qövm Mehdi camaatıdır
- Allahın hakimiyyət vədində ölçü irq deyil, saf imandır
- Hz. Mehdi və camaatı qədərdə bəllidir
- Tövratda və digər yəhudi qaynaqlarında Mehdiyə (ə.s.) işarələr
- Yəhudi qaynaqlarında Mehdinin (ə.s.) çıxışından əvvəlki dövr
- Mehdinin (ə.s.) yəhudi qaynaqlarinda təsvir edilən xüsusiyyətləri
- Musəvi qaynaqlarında Mehdinin (ə.s.) hakimiyyət dövrü
- İncildə Mehdiyə (ə.s.) işarələr
- Bütün mövzuları görmək üçün